rain of the love

قالب پرشین بلاگ


rain of the love
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران عشق و آدرس rain-of-the-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





.

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی است .آنقدرکه رخت های دلتنگیم

 فرصتی برای خشک شدن ندارند...

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:دل نوشته, ] [ 20:54 ] [ shayan ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

«به نام خدا شایان هستم، از بچگي بزرگ شدم، تو بيمارستان به دنيا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکيم بچه بودم، با رفيقام دوست شده بودم، دو تا خواهر برادر دارم که با هم خواهر برادرن، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج دارم نه، بعضي شبها که مي خوابم خواب مي بينم، تو خونمون زندگي مي کنيم، تا حالا نمردم و....
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 21740
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1